Een nieuwe look & feel die Stichting RPO een frisse uitstraling geeft.
Stichting RPO was op zoek naar een partij die hun verouderde website om kon toveren naar een fris en overzichtelijk geheel. Daarnaast moesten ze ook geholpen worden om jaarlijks terugkerende events beter online in te richten.

Een nieuw uiterlijk
Vanaf het begin was duidelijk dat er veel aandacht zou gaan naar het nieuwe frisse uiterlijk van de website. Stichting RPO wilde af van de verouderde look en de slechte structuur van de informatie. Door samen duidelijke eisen en wensen op te stellen en de klant te betrekken in het wireframe en design proces konden we tot een mooi resultaat komen dat breed gedragen werd binnen de organisatie.
Evenementen
Een andere belangrijke wens was dat de terugkerende evenementen een mooie prominente plek zouden krijgen op de website. De evenementen hadden voorheen een eigen website waarop een wildgroei van informatie was ontstaan. De evenementen kregen een eigen pagina binnen de primaire website en werden voorzien van een uitgebreide agenda, twitter feed van de dag zelf, foto’s, presentaties en locatie informatie. Bovendien was er een archief aanwezig voor voorgaande jaren zodat er niks verloren gaat.
Het resultaat is een frisse website waarin informatie en nieuws over de regionale omroepen duidelijk wordt gepresenteerd en waarin evenementen perfect tot hun recht komen!